אליפטיקל מתקפל

אליפטיקל מתקפל

המכשיר שסוחף את האימונים הביתיים – אליפטיקל מתקפל 
מכשיר אליפטיקל ביתי הוא אחד המכשירים הפופולאריים ביותר בתחום מכשירי הכושר. הפופולאריות שלו נובעת מהעובדה שהוא מאמץ את כל הגוף וכתוצאה מכך שורף קלוריות רבות באימון יחסית קל, אימון שלרוב דורש פחות מאמץ מהליכה, ריצה או אימון באופניים. 
 
היתרון הכי בולט של אליפטיקל הוא שהוא מעלה את קצב פעימות הלב במינימום מאמץ מצד המתאמן, וכך שורף הרבה שומנים ומחטב את הגוף. הפעולה שמתבצעת עליו היא למעשה תנועה רציפה בצורת אליפסה, מבלי לדרוך שוב ושוב על כפות הרגליים, תוך גרימה לסיבוב וכך בעצם המכשיר מדמה עליה במדרגות קדימה ואחורה. 
 
יתרונות של מכשיר אליפטי ביתי 
אליפטיקל ביתי הוא מכשיר שמתאים לכל הגילאים, כלומר לבני נוער ולאנשים מבוגרים כאחד, ולאנשים בכל רמה של כושר. יתר על כן, האליפטיקל מתאים לאנשים שמתאמנים מספר ימים בשבוע או פעם בשבועיים כאחד. מכיוון שהו מכשיר ששורף שומנים באופן אפקטיבי במיוחד, השימוש התדיר בו מאוד יעיל אך גם שימוש מדי פעם מביא לתוצאות. 
 
עבור אנשים שמעוניינים להתחיל בתהליך הרזייה מסיבי האליפטיקל הוא המכשיר האולטימטיבי. בשל היכולת שלו לשרוף שומן יותר מרוב מכשירי הספורט הביתיים האחרים, ניתן להוריד קילוגרמים במהירות ולחזק שרירים בידיים, ברגליים, בישבן ובגב בו זמנית. בנוסף, המכשיר גם מחזק את מערכת הלב וכלי הדם, משפר סיבולת לב ריאה ומסייע בבניית מסת שריר למראה של גוף מחוטב. 
 
איזה סוגי אליפטיקל ביתי מתקפל יש? 
יש אליפטיקל חשמלי או מגנטי. ההבדל בין השניים הוא לא הבדל של שמיים וארץ, וישנם גם אליפטיקלים שהם גם מגנטיים וגם חשמליים מה שמספק אליפטיקל עמיד ואיכותי במיוחד. 
 
למה לשים לב ברכישת אליפטיקל? 
  • כמות התוכניות – כדי ששגרת האימונים על האליפטיקל תהיה כמה שיותר יעילה, מומלץ לגוון בתוכניות האימון. לכן, כדאי לקנות אליפטיקל עם מגוון רחב של תוכניות אימון, לפחות 10. 
  • דרגות קושי – כמו בכל סוג אימון אחר, יש להתחיל מדרגת קושי קלה ולהתחיל לטפס למעלה עד שהגוף כבר באמת חזק ויכול להתמודד עם דרגות קושי מסובכות. לכן, כדי שהאימון יפיק תוצאות מתמשכות והגוף יתחטב עוד ועוד לאורך זמן, מומלץ שיהיו דרגות קושי רבות. 
  • גלגל תנופה – קיימת חשיבות רבה לגודל גלגל התנופה, משום שככל שהוא יהיה גדול יותר, כך ההתנגדות תהיה גדולה יותר ותגרום ליותר מאמץ. ככל שהגוף מתאמץ יותר, כך הוא שורף יותר שומנים וקלוריות והאימון יותר אפקטיבי. בנוסף לכך, ככל שגלגל התנועה גדול יותר כך תנועת המכשיר חלקה ורציפה יותר. 
  • אורך פסיעה – את אורך הפסיעה יש לבחור לפי גובה המתאמן או המתאמנת. ככל שהמשתמש במכשיר גבוהה יותר, צעד הפסיעה צריך להיות גדול יותר. מומלץ לא לקנות אליפטיקל עם פחות מאורך פסיעה של 38 ס"מ בשביל שאיכות האימון לא תיפגע. 
  • חיישן דופק – חשוב לבדוק שישנם חיישני דופק בידיות כדי למדוד ולעקוב אחר הדופק בשעות האימון. זה למעשה מציג באופן ויזואלי את היעילות של האימון, ואת ההתקדמות של המתאמן במסע לחיטוב וירידה במשקל. 
  • משקל המתאמן – לכל אליפטיקל יש משקל מרבי למתאמן. על כן, לפני קניית אליפטיקל מומלץ לוודא כי הוא יכול לשאת את משקל גופו של המתאמן. אליפטיקלים מגנטיים בלבד לרוב לא יכולים לשאת משקל של מעל 100 ק"ג, לכן אם זה משקל המתאמן כדאי ללכת ישר על אליפטיקל חשמלי או חשמלי מגנטי.  
  • מתקפל או לא – בגלל שמדובר על מכשיר ביתי, כדאי לקנות מכשיר אליפטיקל מתקפל. המכשיר תופס מקום לא קטן בחדר ויכול להפריע למרחב, וגם לא להיראות אסתטי בחלל. לכן, כדאי לקנות מכשיר מתקפל שיתאים לחלל של החדר ולא יפריע בו. 
 
מכשיר אליפטיקל ביתי מומלץ – 
אליפטיקל מומלץ לבית שניתן למצוא באתר שלנו הוא אליפטיקל Horizon Syros Pro. אליפטיקל מומלץ זה נחשב לבין הטובים בשוק לשימוש ביתי משום שהוא מתקפל, מתאים למשקל גוף של עד 120 ק"ג, עם מסך גדול וקריא והרבה תוכניות אימון. 
 
למכשיר 12 תוכניות אימון מוגדרות מראש וגם תוכנית ידנית, 16 דרגות קושי ואורך פסיעה של 41 ס"מ. הוא מצוין עבור חיטוב אפקטיבי בבית, מאתגר ונוח לשימוש. לפרטים נוספים ורכישה לחצו כאן. 
 
קצת עלינו 
אדידס עומר היא חברה שהוקמה בשנת 1993 והיא זכיינית רשמית של רשת adidas. בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי ספורט כמו אליפטיקל, אופני ספורט והליכונים, אבל גם מוצרי אופנה שמתאימים לשימוש ספורטיבי. אנו מביאים ללקוחותינו מגוון רחב של מוצרי ספורט איכותיים ביותר עבור כל פעולה ספורטיבית, במחירים הכי משתלמים שיש. לפרטים נוספים וליצירת קשר, לחצו כאן