התאמת נעליים

התאמת נעליים

אם אתם פותחים פרק חדש של ריצה ספורטיבית בחייכם, או שאתם חיים את הפרק הזה כבר עכשיו, חשוב מאוד שתיקחו ברצינות את נעלי הריצה שמשמשות אתכם. ריצה הוא ספורט מצוין בכל הקשור לבריאות המטבולית, הלבבית והאירובית שלנו, אבל מדובר בספורט שיכול לגרום לנזקים אורתופדיים אם לא מבצעים אותו נכון. ריצה נכונה מתחילה בנעלי ריצה נכונות ונעלי ריצה נכונות הן בראש ובראשונה, נעלי ריצה שמתאימות בדיוק לכף הרגל שלכם. עבור מרבית האנשים, נעלי הריצה המקצועיות הגנריות מספקות מענה מושלם, אך אם לכם יש דווקא כף רגל בעלת מבנה מיוחד או שונה, חשוב מאוד להתאים את הנעל בצורה מקצועית למבנה כף הרגל

 

התאמת נעלי ספורט לרגל – מי צריך את זה?

ככלל, כל כף רגל זקוקה לתהליך של התאמת נעליים על מנת ליהנות מסביבת הריצה התומכת והיציבה ביותר. יחד עם זאת, עבור מרבית האנשים, נעלי הספורט הגנריות מעוצבות בצורה כזאת שמעניקה תמיכה מצוינת לכף רגלם. אצנים מקצוענים עוברים תהליך יסודי של התאמת נעלי ספורט לרגל סביב כל פרט ופרט של נעל. אם אתם נכנסים לתחום של ריצה חובבת ולבטח מקצוענית, מומלץ מאוד שתעברו יעוץ והתאמה  ולוודא שהנעליים מתאימות בדיוק לכף הרגל שלכם. התאמת הנעליים לפעילות ספורט יכולה להתבצע כמובן ברמות שונות ולכלול התאמה של הסוליה הפנימית והחיצונית, מבנה הנעל לכל אורך כף הרגל, עובי הסוליה, גמישות הסוליה, גובה תא כף הרגל, גובה הנעל וכן הלאה. אתם כמובן לא זקוקים להתאמה מקיפה כזאת אם אינכם אצנים מקצוענים, אך בהחלט חשוב שתעבור יעוץ והתאמה שלהן לכף הרגל שלכם, לפחות ברמה הבסיסית.

 

היכן ניתן לבצע בדיקה והתאמה של נעלי הריצה?

התאמת נעלי ריצה הוא תהליך מקצועי, שדורש תחילה לאבחן את מבנה כף הרגל באופן מדויק ולאחר מכן להתאים לה את הנעל המיטבית. את התהליך הזה לא יודעת כל חנות ספורט לבצע ובכדי להשלימו אתם צריכים חנות מקצועית בעלת נסיון מוכח של התאמת אישית של נעלי ריצה. ככלל, החנות בה אתם רוצים לקנות את נעלי הריצה שלכם, חייבת שיהיה לה הידע על מנת לבצע התאמה אופטמלית למיבנה כף הרגל על מנת לחסוך לכם כסף ועוגמת נפש המתלווה לבחירה לא נכונה . שכן כמו בתחומים רבים לא הנעל היקרה ביותר או מותג שהתאים לאחר תתאים בהכרח לכם - זכרו המלצה נכונה בעיקר למי שהמליץ אותה ועלכם להעזר בידע מקצועי שיתאים נעל ספצפית אלכם כמו כן בחנות מקצועית אפשר להעריך שתמצאו את הדגמים המקצועיים ביותר והמתקדמים ביותר תוך המלצה לנעל המתאימה ביותר , שיעניקו לכם את ההגנה הטובה ביותר לכף הרגל וגם יסייעו לכם למקסם את ביצועי הריצה שלכם.

 

התאמת נעלי ריצה ללא עלות בעומר ספורט

התאמת נעליים הוא תהליך מקצועי, במסגרתו מאובחנת כף הרגל שלכם ולאחר מכן מותאם הדגם בעל המאפיינים הרלוונטיים למבנה כף הרגל. תהליך הדורש ידע מקצועי מתמחה. יחד עם זאת, במיוחד אם כף הרגל שלכם היא בעלת מבנה מורכב, הכרחי לבצע התאמה כדי להבטיח שהריצה לא תגרום לנזקים אורתופדיים לכף רגלכם ולרגל כולה.

 

לעומר ספורט  28 שנות ותק במתן שירות מקצועי ואמין לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו תוכלו למצוא את כל מותגי הריצה המובלים -ADIDAS, NIKE, New Balance Asics, Hoka ועוד וכן את כל סוגי הציוד, האביזרים, ההנעלה וההלבשה בעולם הספורט ובכלל זה תוכלו ליהנות משירות ייחודי של חנות נעלי ריצה בהתאמה אישית. בעומר ספורט עומד לרשותכם צוות מקצועי ושורה של אמצעים טכנולוגיים, באמצעותם תוכלו להתאים כל דגם מדף מועדף עליכם בדיוק רב לכף הרגל שלכם על מנת להבטיח ריצה בטוחה, בריאה ויעילה במקסימום. לקבלת מידע נוסף על השירות, והתהליך, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 04-6576319 ונשמח לספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על התהליך ולקבוע פגישה להשלמתו.